OZNÁMENÍ O PLAGIÁTORSTVÍ

06.01.2011 21:15

Bohužel s lítostí musím oznámit plagiátorství našich textů na konkurenčních stránkách o nastřelování náušnic.

Naše stálé zákaznice mne upozornily o nápadně podobajících se textech či naprosté shodě textů na jiných stránkách o nastřelování náušnic. Tímto jim děkuji a vydávám oznámení a zároveň žádost, aby konkurenční stránky byly férové a své texty byly jejich autorské nikoli okopírované z našich stránek. Pokud chtějí mohou naše texty citovat, tak jak je stanoveno normami a to konkrétně: Bibliografické citace dokumentů podle ISO 690 a ISO 690-2 Kdo zpracovával aspoň malou seminární práci, tak ví, jak se Boldiš uvádí do praxe!

Texty zde uvedené jsou MÉ autorské texty, které jsem sama sestavova a dala si s nimi práci, proto jsem velice rozhořčena.

Proto žádám, aby konkurenční stránky užili své autorské texty nebo mne citovali dle platných norem. Týká se to všech textů uvedených na této stránce všetně PÉČE O DÍRKY PO NASTŘELENÍ, kde jsou navíc uvedeny NAŠE postupy ošetření, které byly mnoho let prověřovány a zkoušeny. Konečné verze nejúspěšnějších postupů, které vedou k co nejlepšímu hojení jsou zde právě uvedena!!

Pokud tak nebude učiněno budu nucena postupovat dle legislativ ČR, do čehož se mi nejen, že nechce, ale nemám na to čas, náladu a ani náturu. Sama chápu, že konkurence je zdravá. Ovšem konkurence v mezích ETIKY a SLUŠNOSTI podnikání!!

Klientele se omlouvám, že jsem nucena zde takovéto nepřijemnosti publikovat.... ale koho by to nenaštvalo :)

šperlová l.m.mgr.

 

Dodatek:

kopírováním internetových stránek se dostáváme do roviny obchodněprávní, konkrétně nekalosoutěžní. Kopírování internetových stránek lze považovat rovněž za nekalou soutěž dle § 44 a násl., a to konkrétně:
a) naplnění generální klauzule nekalé soutěže - tzn. jednání v rozporu s dobrými mravy soutěže způsobilé přivodit újmu jinému soutěžiteli, pakliže konkurence bez vynaložení jakéhokoliv úsilí na vlastní vytvoření internetové prezentace zkopíruje internetové stránky.
b) parazitování na pověsti – jestliže původní internetové stránky jsou již zavedenými a mezi spotřebiteli známými, pak jejich napodobením či zkopírováním obsahu, bude zřejmě snahou méně známé konkurence parazitovat na pověsti úspěšnějšího konkurenta.
c) nebezpečí vyvolání záměny – zkopírováním (ať už uspořádání stránek, webdesignu, barevného rozložení atd.) lze docílit toho, že vyvolají na straně běžného spotřebitele pocit, že se nachází na původních internetových stránkách ačkoliv se ve skutečnosti jedná o stránky konkurence. (https://www.pravoit.cz/article/kopirovani-internetovych-stranek, Autor: JUDr. Lukáš Jansa)